2011-06-28
 21:39:55

Mindconfused^^

Jag blir galen, satt jättelänge igår med massa kodmallar men det funkar ju inte!! DAMP!!
Någon sa att det var Caps Lock dagen idag så jag får väll skriva lite med Caps^^)

IDAG HAR JAG VARIT PÅ KONFA, PÅ MORGONEN REPADE VI VÅRA TRE LÅTAR OCH PÅ EFTERMIDDAGEN SKREV VI MANUS... ELLER VISSA AV OSS SKREV IAF!! RESEN BEHÖVER VI INTE PRATA OM HÄR^^

Nu skiter jag i Caps, buusigt va??! ;)

Efter Konfan stack jag, Bille, Karin och Emma hem till Emma och chillade lite. Sen stacj jag hem och åt jättemegatidigt för att sedan bege mig tillbaka till Emma. Sen mötte vi upp Sofia och Rebecka på skolan där de spelade in en musikvideo till låten Don't Forget:




Sen stack vi till Neppan och mötte upp Hanna, vi tog maten satte oss på några stenar vid havet och myysde!

Hoppas er dag varit lika bra som min!!


Kraam//Aleex<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!