2011-06-30
 22:39:50

Bella

Heeeey?? Alex, jag hänger inte med här riktigt! I'm lost in space (som en viss Uffe skulle ha sagt).
Det har hänt så sjukt mkt sen i påskas. Så sjuuuuuuuuuuukt, mkt. Inget dåligt eller så. Och kan ni fatta att senaste inlägget (asså som inte bestod av ngn av mina sjuukt snygga (...) foton) skrevs i påskas? To sum up: det var jättelängesen! Och därför undrar jag om du tror att ngn av våra (ytterst få) läsare skulle fortsätta att gå in här om vi inte har uppdaterat på flera månader?? Visst, jag kan inte vara säker, men jag hade i alla fall tagit bort länken från mina favoriter och slängt den i papperskorgen. Till och med tömt papperskorgen. Faktiskt. Och tänkt att det var över. Om inte du hade tjatat på mig och berättat att du hade skrivit så är jag 100% säker på att jag aldrig hade gått in här igen... Och vad är en blogg utan ngn som läser den?

Svar: ett mail xD

Officiellt har jag inte sommarlov nu. Ganska sjukt, va? Jag är typ mellan skolor, eller ngt sånt... Man kan också kalla mig arbetslös om man vill xD För det är jag faktiskt, jag har inte skaffat ngt sommarjobb. Jag har funderat på det, men det har förblivit en tanke. Dessutom behöver jag inte gå i skolan mer. Jag kan börja jobba som soppgubbe om jag vill, eller ngt annat sånt. Men det vill jag inte. Så i höst återgår jag till pluggandet läxorna, och de ständiga proven (så poetiskt det lät! Var bara tvungen xD hehe) På vilken skola vet jag inte säkert förrän imorgon. Men jag är ganska säker.

Vill passa på att skryta och säga att jag har höjt mig i sju ämnen sen förra terminen :D *stolt* inkluderat svenska. Det måste jag säga att jag har belax och alltelleringetab att tacka :) Efter förra sommaren skrev vi noveller, och när vi fick tillbaka dem kom min dåvarande svenska lärare fram till mig och frågade om jag hade skrivit mycket i sommar. Nej, svarade jag och kände mig som ett stort frågetecken. Jag har ju inte skrivit någonting alls på hela sommaren, det är liksom inget jag brukar göra. Men sen efter typ en månad kom jag på att jag bloggade ju hela sommaren, och om det inte räknas som att skriva så vet jag inte vad som menas. Så ja, nu har jag mvg i svenska :D men det har nog även lite att göra med att Alexandra har packat på mig en hejdundrans massa bra böcker. Vilket jag är väldigt tacksam över :) tack<3

Så nu har ni fått en liten "lägesrapport". Men ska jag vara ärlig har jag ingen alls lust att blogga om sånt som jag / vi har gjort. Så om jag ska börja igen får det bli om ngt annat. Jag kommer säkert på ngt bra! :) Och såklart ska jag hjälpa dig Alex att få ordningen på bloggen igen! För den ser ju ganska tråkig ut just nu, eller hur?

Vi hörs!

hade<3 // Bella




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!