2011-06-27
 22:40:38

Vi lever... eller?!

Hejsan allihopa!!

Nu har det gått sjukt lång tid sen sist men skit samma^^ Men nu tycker jag att det är ett perfekt tillfälle att ta upp bloggandet igen! Det har hänt mycket på den senaste tiden för både Bella och mig!

Bella har hunnit bli gammal och får nu ut och övningsköra så passa er när ni är ute med bil ;) Nej jag skojjar bara hon är jätteduktig och fixar det säkert jättebra!!

Igår cyklade vi till Furulund! Det blev drygt två mil fram och tillbaka, riktigt mysigt var det! Vi skulle egentligen till borgebyslott för att ha picknick men det var massa finklädda folk där så vi ballade ur^^ Haaaha!!

Denna veckan är förövrigt min sista konfa vecka!! Riktigt skönt men det är faktiskt ganska chill^^

MÅSTE LÄRA MIG ATT LÄGGA IN BILDER FRÅN KAMERAN TILL DATORN SÅ ATT BLOGGEN KAN BLI LITE TREVLIGARE!! Så länge får ni stå ut med min helt ointressanta text!!


Kraamar- en sjukt glad Aleex ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!