2011-03-01
 15:57:08

idagärdetintelovlängre:(

Förlåt för superdålig uppdatering :( Har nämligen varit och åkt skidor på lovet :D

 (Bild tagen från fönstret på hotellet)

Igår kväll kom pappas bror som bor på Gottland och en annan av hans bröder hit, vilket var väldigt skoj eftersom vi inte kan träffas så ofta. Dessutom är han svenskalärare så han hjälpte mig med att förklara en massa krångliga ord som jag har ha prov på, på torsdag. Väldigt praktiskt!

På idrotten idag hade vi judo. Haha, mig och judo är ingen bra kombination. Speciellt inte när han där lärarpraktikanten ska hålla i lektionen^^. Tycker faktsikt synd om honom, men man förstår lixom inte vad han säger. Kanske beror det också lite på att han pratar otroligt otroligt tyst. Iallafall var det sjukt krångligt, och när vi skulle öva fallteknik kunde man lixom inte hålla sig för skratt. Alla såg sjukt skumma ut^^...

Ikväll, om jag orkar, ska jag till pappas tredje bror (jag vet, det låter som att han har sjukt många bröder, hehe) (fast det har han...) för några fyller år. (om du inte fattade meningen läs den igen, fast inte texten i paranteserna. Läs då paranteserna sist istället blir lättare då. Oj vad krångligt det blev... Inte meningen :( Äsh, du får skita i den om du vill!

Hade<3 // Bella



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!