2011-03-23
 19:17:54

jobbig skoldag ;)

Skojja bara, idag var den mest awesoma skoldagen i historian!!!
Vi mötte 96:orna och 95:orna på bollhuset i lund lite innan tolv! Fick skjuts av pappa!
Sen började bowlingen tolv! Jag spelade med Emma, Karin och Victoria! Det var jättekul, men svååårt!
Vi slutade sen efter en timmes bowling! Sweet, ellerhur?!


(bild lånad från google)

Sen gick jag, emma o karin lite inne i lund och sen åt vi! Sen stack vi o shoppade lite, jag köpte en ring från kicks!

Imorgon kommer det inte bli någon uppdatering från min sida eftersom först ska vi pyssla och sen ha idrott som vanligt men sen ska jag och ida spela tennis och sen på kvällen ska vi till skolan för redovisning av vad vi gjort på E-val veckan... Suck!

Men ni överlever väll?! ;)

Kraaamaar// A



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!