2011-03-18
 00:09:40

Nattblogg

  • Klockan är nu natt^^)

    Jag har tråkigt och har ingen alls lust att sova, hehe!
    Det e lite typiskt mig!
    Istället för att sova kan jag berätta vad jag har gjort idag;

Matteprov :S

...

Hem till E med K! Vi bakade superawesome muffins!

Sen ritade och ´pluggade lite ( jag o E ritade (kladdade) och K var duktig och pluggade) Sen skulle K hem :(
Då satte jag o E oss ner och spelade lite gitarr samt snackade!

Sen bar det iväg hem i ÖSREGNET för att äta och sen direkt iväg till konfan!
Där hände en jätterolig sak (förutom att vi träffade A, A, J, S, M, R, S, L, F och I) I slutet av gudstjänsten var det tyst och nersläckt i hela kyrkan och då säger I " varför är det så tyst" hon viskade inte utan sa det högt så alla inklusive prästen hörde det, och alla vi som känner I började gapflabba! Snacka om att skämma ut oss^^)

Haha!

N har jag sagt godnatt till min lilla "bror" så nu får min bebis (datorn) också sova ett tag!

Natti//A♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:



Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!